Nowości

Dania mrożone Jawo w nowej odsłonie

Czwartek, 20 kwietnia 2017
Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o, znany producent dań mrożonych przygotowywanych na bazie mąki i ziemniaków wprowadziła na rynek nowe opakowania produktów, czego efektem jest nowy sposób komunikacji z  konsumentami.
Jawo specjalizuje się w ręcznej produkcji dań mrożonych, m.in. pierogów, knedli, kopytek, klusek, krokietów i naleśników. W ofercie detalicznej Jawo znajduje się kilkadziesiąt pozycji. Zmiana dotychczasowych opakowań produktów jest odpowiedzą na oczekiwania konsumentów, które firma poznała podczas badań konsumenckich.

Zmianie uległa zarówno grafika opakowania, jak i jego forma. Grafika nowych opakowań utrzymana jest w nowoczesnym, modnym nurcie kulinarnym, prezentuje apetyczne dania wraz z pomysłem ich podania. Opakowania przyciągają uwagę, są eleganckie i spójne kolorystycznie, dzięki czemu marka Jawo jest łatwiej identyfikowana przez konsumentów.

Dotychczasowe opakowania były wystarczająco długo na rynku. – mówi Magda Parkitna, specjalista ds. marketingu i PR  z firmy Jawo. Cechą bardzo charakterystyczną i łatwo rozpoznawalną przez klientów dla tej linii opakowań była różnorodność kolorystyczna. Trendy się jednak zmieniają, a my mamy ambicje nie tyle podążać za modą, ale ją kreować i wyznaczać nowe ścieżki. Najważniejsze to wyróżniać się pod względem wizualnym na tle konkurencji, a nie wpasowywać w kategorię. Stąd koncepcja opakowania eleganckiego z matowej folii, podzielonego na pół, z dużym apetycznym zdjęciem potrawy z jednej strony oraz czarną drugą połową z czytelną nazwą produktu, widocznym dużym logo i istotnymi informacjami dla konsumentów. Zmieniliśmy również wielkość i kształt opakowania, bo przede wszystkim chodzi  o to, aby wyróżnić się i maksymalnie uprościć proces kupowania - dodaje Magda Parkitna z firmy Jawo

Nowe opakowania są krótsze i szersze od poprzednich i mają wymiary 240x220x40 mm, dzięki czemu idealnie wpasowują się w bonety sklepowe. Firma pozostaje wierna swojej filozofii produkowania smacznej i zdrowej żywności. Produkty Jawo nie zawierają sztucznych konserwantów czy tłuszczów roślinnych utwardzonych, a przygotowane są według sprawdzonych receptur ze składników najwyższej jakości, pozyskiwanych od renomowanych producentów.

Wg badań polskiego rynku spożywczego prowadzonych przez firmę Nielsen Jawo jest w czołówce producentów mających najwyższe udziały rynkowe w kategorii produktów na bazie mąki i ziemniaków. Firma była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana w wielu konkursach branżowych.

Spółka obecnie zatrudnia 200 pracowników, a wielkość produkcji szacowana jest na 450 ton mrożonek w skali miesiąca. Ubiegłoroczne obroty firmy wyniosły prawie 40 milionów złotych.  


www.jawo.pl



tagi: Jawo , dania mrożone ,